Ajuda. Preguntes Freqüents:

1.- ¿Com puc comprar a www.BEEP.es?

Comprar a la nostra botiga és molt fàcil. Només has de triar un producte, incorporar-lo a la cistella prement sobre la icona del carret, tramitar la comanda i realitzar el pagament mitjançant connexió segura.

1.1 - ¿Com trobar un producte?

Per trobar un producte es poden utilitzar els menús de navegació situats a l'esquerra de la pàgina. Mitjançant els quals s'accedeix a les diferents classificacions i agrupacions de productes. També es pot utilitzar el cercador situat a la zona superior. El resultat de la cerca mostrarà els articles disponibles en funció de les dades introduïdes.

Un cop trobat l'article, es pot ampliar la informació fent clic sobre el seu nom o sobre la seva imatge. D'aquesta manera s'accedeix a la fitxa de producte, que disposa de les característiques detallades del mateix.

Des de la nostra botiga online no podem saber la disponibilitat de certs productes a les nostres botigues físiques. Si vols consultar l’estoc i/o reservar un producte a la botiga física, hauries de contactar directament amb la teva botiga més propera perquè ho gestionin. Trobaràs la ubicació de les botigues i les seves dades de contacte aquí: https://cat.beep.es/tiendas-informatica-espana

1.2 - ¿Com tramitar una comanda?

És molt fácil. Simplement s'ha d'incorporar el producte a la cistella fent clic sobre el botó d'afegir a la cistella. Pots continuar comprant altres articles o tramitar la comanda amb el producte.

Escull una d'aquestes modalitats disponibles per gestionar la teva comanda:

  • "Pagament en línia i enviament a domicili":
    Reserves el que més t'agradi, pagues mitjançant la nostra passarel·la segura de pagament online i t'ho enviem a casa.
  • "Pagament en línia i recollida en botiga":
    Reserves el que més t'agradi, pagues mitjançant la nostra passarel·la segura de pagament online i t'avisem quan pots passar a recollir els productes a la botiga seleccionada.

Escull una forma de pagament (Només en cas de Compra Online):

  • Tarjeta:
    S'admeten tant tarjetes de crédit com de débit. De moment, no s’admeten pagaments amb American Express.
  • Finançament:
    Mitjançant oferta financera CrediYa de Santander Consumer Finance, S.A.

Posteriorment hauràs d'omplir un formulari amb les teves dades, que només s'utilitzaran per tramitar la comanda en curs.

1.3 - ¿Com pagar una comanda?

En el següent pas es mostra un resum de la comanda i les dades d'enviament i facturació. Les despeses d'enviament s'assignaran en funció de la destinació triada (Espanya peninsular, Balears).

Després de confirmar les dades de la comanda i acceptar les condicions de venda en línia de www.beep.es, prem a "Continuar". Depenent de la forma de pagament passarà el següent:

- Tarjeta: accediràs a la passarel·la segura de Banc Sabadell per realitzar el pagament mitjançant targetes de crèdit o dèbit, el nostre comerç no emmagatzemarà ni tindrà accés a cap de les dades privades de la transacció bancària que s'introdueixin. Finalment, una pàgina confirmarà si la transacció ha estat correcta, i mostrarà el número de la comanda.

Aquest any, la normativa de pagaments online ha canviat. Això ha provocat canvis en els processos de pagament amb targeta. Si tens dubtes o veus que tens problemes per finalitzar la transacció, pots consultar aquest recurs sobre la normativa PSD2 https://cat.beep.es/pagines/psd2

- Finançament: accediràs a la plataforma financera segura CrediYa de Banc de Santander per a realitzar el finançament en línia de la teva compra, el nostre comerç no emmagatzemarà ni tindrà accés a cap de les dades privades de la transacció bancària que s'introdueixin. Finalment, una pàgina confirmarà si la transacció ha estat correcta, i mostrarà el nombre de la comanda.

Si tens dubtes sobre les condicions de finançament de la plataforma CrediYa del Banc Santander o problemes relacionats amb la transacció del finançament, pots trucar al telèfon d’atenció al client de CrediYa: 911 77 32 30.

1.4. Estat de la comanda

Un cop hagis iniciat sessió amb el teu usuari, a la secció “Les meves comandes” pots revisar l’estat de les teves comandes. Si la comanda s’ha realitzat correctament, constarà com a “Processant”. Aquest estat no canvia fins que ha sigut entregat, i llavors constarà com a “Enviat”. Quan s’hagi rebut la factura, la comanda apareixerà com a “Completada”.

Si la teva comanda apareix com a “Cancel·lada” o “Pendent”, significa que el pagament no s’ha realitzat correctament i, per tant, la comanda no es tramitarà. En aquest cas, has de realitzar de nou la comanda i completar tots els camps. En el cas que sigui necessari, s’haurà de verificar el pagament amb la targeta.

Si tens problemes per verificar el teu pagament, pots consultar la nova política de pagaments online PSD2 aquí: https://cat.beep.es/pagines/psd2

Davant de qualsevol dubte sobre l’estat de la teva comanda, no dubtis en contactar-nos: https://cat.beep.es/contacto

2.-Despeses d'enviament i terminis de lliurament.

Les comandes amb pagament en línia i lliurament a domicili o en botiga tenen despeses de transport des de 4 euros, en funció del tipus de productes, la quantitat i el destí. A l’apartat XI de la secció “Condicions Generals de Venda” tens més informació al respecte: https://cat.beep.es/pagines/legal/condicions-online

Les comandes amb pagament en línia i lliurament a la botiga tenen despeses de transport de 4€ ja que s’ha de realitzar un enviament a la botiga escollida per al lliurament, generant una comanda exclusiva per a tu.

El termini de lliurament al domicili d'enviament és d'entre 1 i 3 dies des de la confirmació de la comanda (Espanya peninsular i Balears) excloent dissabtes, diumenges i festius.

3.- Preus.

El preu dels nostres articles i serveis és el que s'indica en cada moment al nostre lloc web.

4.- Hi ha els mateixos preus a les botigues BEEP físiques i la botiga BEEP en línia?

En www.beep.es cotitzem diàriament tots els productes, per aquest motiu pot haver variació de preus entre les diferents botigues BEEP físiques i la botiga online.

A les fitxes de producte també s’informa del preu a la botiga de cada producte. No obstant, no està permès fer reserves de producte a botigues físiques des del canal online, ni tampoc consultar la seva disponibilitat.

5.- Drets de desistiment.

A la nostra botiga online tens un termini de catorze (14) dies des de la data de recepció, per executar el dret de devolució, excepte els equips configurats a mesura i el programari.

Per a sol·licitar la devolució d’un article o d’una comanda, has d’entrar al teu compte i accedir a la secció “Les meves comandes”. Un cop dins, veuràs les teves comandes més recents. Si fas clic a “Veure”, entraràs dins de la comanda i trobaràs l’opció per a fer la devolució. Simplement has de completar el formulari indicant el motiu de devolució i el mètode de recollida.

Si no tens disponible l’opció per retornar el producte, pot ser degut a que els 14 dies de desistiment hagin expirat, o bé perquè la comanda no consta com a completada i falti enviar la factura. En aquest cas, pots contactar amb el departament de venda online per correu electrònic (ventaonline@beep.es) o trucant al 977 309 172.

Per a l'exercici d'aquest dret de desistiment, El producte s'ha de lliurar amb els seus manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si s'escau. Prèvia comprovació de l'estat de la mercaderia, es procedirà al reintegrament del seu import d'acord amb la mateixa modalitat de pagament utilitzada per a l'adquisició del producte de la qual es desisteix, al més aviat possible i, en tot cas, abans de catorze (14) dies naturals des que hàgim estat informats de la seva decisió.

El Client serà responsable de la disminució de valor dels productes resultant d'una manipulació dels mateixos diferent de la necessària per a establir la seva naturalesa, característiques o funcionament. No s'admetran devolucions de productes dissenyats o fabricats d'acord amb les especificacions de l'Client o clarament personalitzats, així com els enregistraments sonors, de vídeo o de programes informàtics precintats que hagin estat desprecintats pel Client després del lliurament o qualsevol altre supòsit dels contemplats en l'article 103 de Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.

En cas d'exercici del dret de desistiment legalment reconegut per part del consumidor o usuari, aquest només haurà d'assumir els costos directes de devolució del producte, conforme al que expressament estableix l'article 108 del Reial Decret Legislatiu 1/2007 de 16 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.

Respecte a les devolucions a les nostres botigues físiques, cada botiga té les seves pròpies polítiques de devolució i, per tant, la gestió d’un canvi o d’una devolució s’haurà de fer directament amb la botiga en qüestió. Per tal de reclamar un cas concret, pots contactar amb el servei d’atenció al client de la central, a través del correu electrònic clientes@beep.es

Devolucions GRATUÏTES a les nostres botigues BEEP:

Els articles adquirits per internet www.beep.es poden ser retornats a les nostres botigues físiques d'Espanya peninsular i Balears, sense cap cost. El reintegrament de l'import es realitzarà, un cop haguem rebut i revisat el producte a la central, des del departament de venda online.

Per realitzar la devolució, el producte haurà d'estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si s'escau. Per realitzar la devolució s'haurà de presentar la factura remesa amb la comanda o el justificant de la devolució enviant després de fer la sol·licitud per la pàgina web.

Les despeses d'enviament només seran reemborsables en el cas d'enviament erroni o producte defectuós.

Devolucions des del domicili d'enviament:

En cas de devolució d'articles enviats a domicili o recollits a la botiga preferida, les despeses de recollida seran per compte del client (equivalen a l'import de l'enviament a domicili que correspongui al tipus de producte adquirit i a la destinació d'enviament).

En qualsevol cas, s'admetrà la devolució dels productes defectuosos i enviaments erronis, sent BEEP qui es farà càrrec de les despeses d'enviament sempre que el client comuniqui aquesta circumstància en el termini de catorze (14) dies comptats des de la data de recepció del enviament.

Per realitzar la devolució, el producte haurà d'estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si s'escau. Un cop rebuda la mercaderia als nostres magatzems, i prèvia comprovació de l'estat de la mateixa, es procedirà al reintegrament del seu import conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client.

6.- ¿Existeixen límits de compra?

L'import total no està limitat, però la majoria d'articles disposen d'un màxim d'unitats per comprar en una mateixa comanda. Si vols comprar més unitats de les que el sistema et permeti, contacta amb nosaltres a través de ventaonline@beep.es o trucant al 977 309 172.

7.- Com gestiono la garantia d'un producte?

Per gestionar la garantia d'un producte escriviu-nos a ventaonline@beep.es indicant el número de comanda o factura, producte sobre el qual vol cursar la garantia i una descripció del problema de funcionament que té aquest producte.

El client té dret a rebre un bé que sigui conforme amb el contracte de compravenda d'acord amb el que preveu l'R.D.L. 1 / 2.007, de 16 de novembre, de Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris (BOE 30/11/07).

8. Contacte i atenció al client

L’horari d’atenció al client de la central és:

  • De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00h i de 16:00 a 19:00h
  • Dissabtes i diumenges: tancat

Per qüestions relacionades amb botigues i franquícies: 977 30 91 00
Per qüestions relacionades amb comandes online: 977 30 91 72 o 623 45 58 97

Aquest lloc web pot utilitzar algunes 'cookies' per millorar la seva experiència de navegació. Si us plau, abans de continuar amb la seva navegació pel nostre lloc web, li recomanem que llegeixi la política de cookies

la Politica de Cookies